Wil je op een doeltreffende manier telefonisch contact leggen met je (potentiële) klanten? En op een oprechte manier nieuwe klanten werven?
Wanneer de telefoon voor jou dé manier is om klantrelaties op te bouwen en zaken te doen, dan is deze training zeker interessant voor je. Je leert initiatief nemen en de voordelen van je product overtuigend overbrengen.
Tijdens deze waardevolle en praktische training verhoog je je commerciële vaardigheden in telefoongesprekken met (potentiële) klanten, waardoor de verkoopresultaten nog verder zullen verbeteren.
Iedereen die werkzaam is in een commerciële functie en zijn of haar kwaliteiten op het gebied van telefonische verkoop en/of acquisitie wil verbeteren.
Duur e-learningmodule: 68 minuten
Gemiddelde studiebelasting: 4 klokuren
3 maanden, inclusief toegang tot oefenprogramma.
In de training Communiceren via de telefoon worden de volgende onderwerpen behandeld:
Je krijgt bij deze training ook toegang tot een uitgebreid oefenprogramma.
D.m.v. vragen test je of je de stof voldoende begrijpt en klaar bent voor een eventueel examen.
Je kunt examen doen bij Examenbureau LSSO. Dit is een onafhankelijk bureau, waardoor je een waardevol maatschappelijk erkend certificaat kunt behalen. Zie www.examenbureaulsso.nl.
Deze training maakt deel uit van de leerlijnen:
Als je ook de overige trainingen van één van deze leerlijnen met goed gevolg afsluit, ontvang je het betreffende salesdiploma. Zie www.examenbureaulsso.nl.