Vorige

Telefonische acquisitie

Telefonische acquisitie. Een bekende en populaire manier van verkopen. Waarom? Omdat het snel en treffend is. Mits je het goed doet natuurlijk. Juist dat is voor veel mensen een uitdaging en een proces waarop we nooit zijn uitgeleerd. Elk gesprek verloopt immers anders.

In deze training kijken we samen waar jij het verschil kunt maken. Unplug your potential, zodat jij het potentieel van je klant optimaal kunt benutten! Na deze training heb je de juiste vaardigheden, mindset en focus in huis om effectief binnen te komen bij organisaties door het maken van een afspraak.

Tijdens de training gaan we praktisch aan de slag. Je vergroot je kennis en vaardigheden om de interesse te wekken en gesprekken professioneel te sturen. Om het resultaat te borgen heb je de beschikking over uitdagend en praktisch lesmateriaal met de nieuwste inzichten, een online leeromgeving en e-coaching. Zo maken we het leren naast effectiever, ook leuker en makkelijker!

De inhoud van de training Telefonische acquisitie

Doel van deze training:
Het vergroten van je kennis en vaardigheden om de interesse te wekken en gesprekken professioneel te sturen.

Een Chinees gezegde luidt: “Vertel het mij en ik zal het vergeten, laat het mij zien en ik zal het herinneren, betrek mij erin en ik zal het begrijpen.” Ofwel, inzicht ontstaat door doen! In het begin is dat best spannend, maar je zult zien dat je je steeds comfortabeler gaat voelen in je gesprekken! De concrete invulling van de training stemmen we vooraf af middels een intake. Onderstaande onderwerpen komen in de basis aan bod tijdens training. Uiteraard zijn aanvullende onderwerpen mogelijk.

  • Welke voorbereiding brengt je het beste resultaat?;
  • Drie manieren om slim binnen te komen;
  • Effectief omgaan met gatekeepers;
  • Welke structuur helpt je om regie en leiding te houden tijdens telefonische acquisitie?;
  • Slimme gesprekstechnieken om te sturen tijdens telefonische acquisitie;
  • Op welke manier vertel je kort en bondig jouw verhaal om vervolgens de afspraak te maken of deal te sluiten?;
  • De vijf belangrijkste do’s om je gesprekspartners positief te beïnvloeden naar een afspraak;
  • Hoe maak je de klik…ofwel inspelen op verschillende communicatiestijlen;
  • Welke woordkeus en intonatie helpen je om meer resultaat te boeken?;
  • Drie stappen om met weerstand en bezwaren te dealen tijdens de telefonische acquisitie;
  • Get in state…de juiste mindset aannemen om meer resultaat te boeken bij telefonische acquisitie;
  • Telefonische acquisitie plannen en organiseren.

.