Tijdens de cursus Klantcontacten van CLC Apeldoorn ben je bezig met mondelinge en schriftelijke contacten.
Eén van de onderwerpen is klachtenafhandeling. Eigenlijk moet je blij zijn met een klacht! Het feit dat iemand de moeite neemt een mail te sturen of een telefoontje te plegen, houdt in dat hij/zij een kans geeft een eventueel gemaakte fout te herstellen of een misverstand op te lossen.
En zolang er maar alles aan gedaan wordt om tot een oplossing te komen, mag je een klacht best nuchter bekijken: waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt.
Deze cursus kun je afsluiten met een landelijk erkend LSSO-examen dat via de exameninstantie Examenbureau LSSO wordt afgenomen in één van de examencentra van dit examenbureau. Bij voldoende resultaat geeft dit recht op een landelijk LSSO-erkend certificaat.
Informatie over de examens (examendata en –locaties, examengeld en aanmelding) tref je aan op www.examenbureaulsso.nl.
Offerte
Nederlandse taal: spelling
Nederlandse taal: schrijfstijl
(Commercieel) zakelijke correspondentie
Verkoopgesprek
Mondeling presenteren
Relatiebeheer