Vorige

Receptionist(e) vaardigheden

Geen enkel kantoor kan zonder receptionist(e).
Hij of zij is meestal het eerste aanspreekpunt en daardoor zeer belangrijk voor de instelling of het bedrijf waarvoor men werkt.
Want de eerste indruk is altijd het belangrijkste.
Daarom stellen bedrijven een goede receptionist(e) nog altijd op prijs en het leuke is ook nog eens dat er vaak niet naar leeftijd wordt gekeken.
Iedere module wordt afgesloten met een examen en bij een voldoende resultaat ontvangt de deelnemer een certificaat van dit onderdeel.

De inhoud van de training Receptionist(e) vaardigheden

Doel van deze training:
Een ieder die zich wil bekwamen in het onderdeel Receptionist(e) vaardigheden als onderdeel van een Administratieve, Receptionele en/of Secretariële functie.

  • Communicatie
  • De werkzaamheden van de receptioniste
  • Het telefoongesprek
  • Doorverbinden c.q. wachten
  • Een slecht telefoongesprek
  • Documentatie via de computer zoeken
  • Inspreken telefoonbeantwoorder
  • Crisis telefoon
  • De receptieruimte
  • Wisseldiensten
  • Klachtenbehandeling

In het Register Instellingen staan onderwijsinstellingen ingeschreven die voldoen aan de Kwaliteitscode voor Opleidingsinstellingen voor Kort Beroepsonderwijs.  Blik op werk keurmerk Computer Learning Center  coeltoetscentra WFT Verzekeringen Inkomen Pensioen  MOS certified testing center  Samenwerkende ICT opleiders Nederland  Europees Computer Rijbewijs  Certiport MOS  Lamark flexibel examineren